TA Lack är beläget på Västkusten på Tjörn. Verksamma i Sveriges varvtätaste område.
» Läs mer

Ta del av vårt stora utbud av produkter.
Glöm inte heller att titta in i vår fyndhörna

Vi har passande paket för alla – lyxpaket, ultimatpaket, vertikalpaket och fiskepaket.
» Läs mer

Garanti & Leveransvillkor

GARANTIVILLKOR

Garantitiden är 3 år på Horisontella spel med Frifall
Vertikala spel, Capstan och 710H har 2 års garanti
1.Garantin gäller endast under förhållanden vid normal drift, underhåll och utan ändring av produkten.
Garantin täcker fabrikationsfel.
2.Garantin täcker inte fel som uppstått på grund av att produkten används på sådant sätt som den ej är avsedd för.
Korrosion, normalt slitage, färgförändringar, felaktigt användande, felaktig installation, bristande underhåll,
förändringar av produkten, användning som överstiger produktens prestanda eller användningsområde.
Om produkten kontrolleras av felaktiga manöverkontroller och/eller installation av felaktiga säkringar.

BEGRÄNSNINGAR OCH UNDANTAG

Garantin gäller endast om ankarspelet används på icke-kommersiell basis, och kommer vara ogiltiga och undantas följande villkor
a. Specifikationen inte följs.
b. Användning på annat vis än det som anges.
c. Demontering eller modifiering av produkten.
d. Installation av andra delar på produkten.
e. Tredjepartsprodukter även om associerade eller används tillsammans med denna produkt.

Gällande Garanti och service, kontakta LOGGIN på tel 0304-677100
Sänd sedan varan till oss tillsammans med kopia av Garanti/Faktura och vi kommer att undersöka produkten kostnadsfritt.
Normalt betalar vi återfrakt.
Kostnader för Resor/Milersättning, Frakt och Demontering/Montering från båt betalas av ägaren.

Leveransvillkor

När du som privatperson handlar från svenska e-handelsbutiker går ditt köp under Distans & Hemköpslagen vilket gör att du alltid har 14 dagars ångerrätt.
Det enda du behöver betala vid retur är kostnader för att skicka tillbaka varan till säljaren.
Efter att du har skickat tillbaka varan har säljaren 30 dagar på sig att betala tillbaka pengarna.

Det finns dock ett antal undantag för ångerrätten.
Ångerrätten gäller endast om varan hålls i ”väsentligen oförändrat skick”.
Detta gäller alla varor likväl som emballage.
Varan får naturligtvis inte ha varit använd om ångrat köp ska medges.
Om du inte hämtat ut och ej heller hört av dig till säljaren inom 14 dagar gäller ej Distans & Hemköpslagen.
Säljaren har i så fall rätt att ta ut kostnader för Frakt, Returfrakt, Packavgift och Förlorad förtjänst.

Ångerrätten gäller alla produkter vi för närvarande säljer.
Om du vill lämna tillbaka en vara kontakta oss på info@loggin.se innan ångerfristiden gått ut för att få ett returnummer.
Var noga med att ange ett kontonummer (bankens namn, clearingnummer samt kontonummer) dit vi kan återbetala varuvärdet.
När du fått returnumret återsändes varan till oss med POSTEN,DHL,SCHENKER OBS! Ej med BUSSGODS. Vara skall återsändas väl emballerad till vår adress.

Kontakt

Marinvägen 12
471 41 RÖNNÄNG
        
Telefon : 0304-677 100
            +46 304 677 100
Mail: info@loggin.se

face